TikTok مکان بسیار عجیبی است، بنابراین منطقی است که سرویس آینده TikTok به همان اندازه عجیب باشد. این شرکت خدماتی را اضافه کرده که هیچ ربطی به رسانههای اجتماعی ندارد و فرمول عالی برای عجیب بودن دارد. این غول شبکه اجتماعی اعلام کرد که با Virtual Dinning Concepts همکاری کرده است تا به اصطلاح «آشپزخانه TikTok» را راهاندازی کند، یک سرویس رستورانی که فقط برای تحویل در دسترس کاربران در سراسر ایالات متحده است.
چیزی که این سرویس آینده TikTok را عجیب و غریب میکند، منوی آن است که کاملا از وایرالترین غذاهای ارسال شده در TikTok الهام گرفته شده است. این بدان معنا است، کسانی که چیزی را در یک ویدیوی TikTok میبینند که مایلند طعم آن را بچشند، به احتمال زیاد بتوانند آن را از سرویس مذکور سفارش دهند.
طبق بیانیه TikTok، این سرویس در مارس ۲۰۲۲ در ایالات متحده راه اندازی میشود و منوی اولیه شامل محبوبترین غذاهای رسانههای اجتماعی از جمله ماکارونی فتا پخته، برگر خرد شده، دنده ذرت و چیپس ماکارونی خواهد بود.
طبق گزارش TechCrunch، TikTok تأیید کرد که سازندگان برای غذاهای موجود در منو اعتبار دریافت میکنند و در طول مشارکت بهطور برجسته نشان داده میشوند. با این حال هیچ اشارهای به هیچ گونه بحث مالی نشده است، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که TikTok این سازندگان را برای کارشان در معرض دید قرار دهد.
بدیهی است که آشپزخانه TikTok اولین گام به سمت امپراتوری رستوران نیست، بلکه یک کمپین بازاریابی دیگر است که به منظور کسب درآمد بهتر از برخی جنبههای دیگر سرویس آینده TikTok استفاده میکند. مشخص نیست که این سرویس تا چه زمانی در دسترس خواهد بود، اما TikTok ادعا میکند که این کمپین برای ارائه غذاهای معمولی به طرفداران است.