نحوه تنظیم برنامه خواب در آیفون

تنظیم برنامه خواب در آیفون

آیا می‌دانید آیفون شما می‌تواند وضعیت خواب شما را ردیابی کند و به خواب خوب در طولانی مدت کمک کند؟ اگر در تلاش برای حفظ یک برنامه خواب ثابت هستید، ممکن است بخواهید از این ویژگی استفاده کنید. می توانید ظرف چند دقیقه تنظیم برنامه خواب در آیفون را فرا بگیرید.

ویژگی ردیابی خواب، به کاربران آیفون کمک می‌کند تا به راحتی مدت خواب خود را کنترل کرده و یک برنامه خاص برای خواب خود رعایت کنند. قابلیت ردیابی خواب شامل ویژگی‌هایی مانند زمان کاهش هوا و یادآوری‌های خواب است که می‌تواند به شما در بهبود عادت‌های خواب کمک کند. وقتی حالت خواب روشن است، در گوشی آیفون وضعیت مزاحم نشوید روشن می‌شود و نور پس‌زمینه را کم می‌کند تا حواس پرتی در زمان خواب شما به حداقل برسد.

اگر بخواهید تنظیم برنامه خواب در آیفون را خودتان پیدا کنید، ردیابی خواب در برنامه Apple’s Health تعبیه شده‌است. در این مقاله، ما شما را برای انجام این کار راهنمایی می‌کنیم.

نحوه تنظیم برنامه خواب در آیفون

همانطور که قبلا اشاره شد، این ویژگی جدید است و برای استفاده از آن، به آیفونی با سیستم عامل iOS 14 یا بالاتر احتیاج دارید. بنابراین، قبل از ادامه مراحل زیر، مطمئن شوید که دستگاه شما به روز شده‌است:

اول: برنامه Health را در آیفون خود راه اندازی کنید.

برنامه health آیفون

دوم: با این کار می‌توانید به بخش خلاصه برنامه بروید. از منوی پایین به بخش ((مرور)) بروید.

منوی اصلی

سوم: در Browse menu ، به پایین بروید و ((Sleep)) را برای شروع انتخاب کنید.

تنظیم خواب

چهارم: در اینجا یک نمودار مشاهده کنید، در زیر آن ویژگی Sleep Schedule را پیدا خواهید کرد. برای دسترسی به گزینه‌های آن، روی آن ضربه بزنید.

Sleep Schedule

پنجم: اکنون، گزینه را فعال کنید. برای ایجاد یک برنامه خواب جدید، روی (( Set Your First Schedule )) ضربه بزنید.

Sleep Schedule2

ششم: در این منو، می‌توانید برنامه خود را با کشیدن همانطور که در تصویر زیر نشان داده‌شده، شخصی سازی کنید. همچنین می‌توانید روزهای فعال را برای استفاده از برنامه خواب انتخاب کنید. پس از انجام پیکربندی، روی « Add» ضربه بزنید تا ذخیره شود.

Sleep Schedule3

هفتم: با این کار به منوی قبلی برمی‌گردید. در اینجا، در بخش جزئیات بیشتر، می‌توانید هدف خواب Goal و Wind Down را مطابق با اولویت خود تنظیم کنید.

تبریک! تنظیم برنامه خواب در آیفون را با موفقیت به انجام رساندید.

هنگامی که ردیابی خواب فعال باشد و به زمان برنامه‌ریزی شده برای خواب نزدیک شوید، یادآوری دریافت می‌کنید و آیفون شما به صورت خودکار شروع به زنگ‌زدن می‌کند تا به شما کمک کند برای زمان خواب آماده شوید. علاوه براین، می‌توانید عملکرد کاهش سرعت را با میانبرها سفارشی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید قبل از رفتن به رختخواب، به طور خودکار یک برنامه مراقبه یا پخش آهنگهای آرامش بخش را انتخاب کنید. این تنها بخشی از مزایای تنظیم برنامه خواب در آیفون است.

با روشن بودن برنامه خواب، گوشی شما می‌تواند با تجزیه و تحلیل، زمان خواب شما را بررسی کرده تا درک بهتری از الگوی خواب داشته باشید. برخلاف چندین ویژگی دیگر که بین iPhone و iPad به اشتراک گذاشته شده‌اند، ردیابی خواب در iPad قابل دسترسی نیست، زیرا برنامه Health’s Apple هنوز برای iPadOS در دسترس نیست.

اگر از Apple Watch به عنوان دستگاه همراه استفاده می‌کنید، Apple Watch شما می‌تواند خواب شما را بهتر از iPhone پیگیری کند. اپل واچ می‌تواند با استفاده از شتاب سنج داخلی خود، حرکات ظریف مرتبط با تنفس را متوجه شود تا خواب یا بیدار بودن را تشخیص دهد. با این حال، شما باید ساعت اپل خود را هنگام خواب دست خود کنید، کاری که ممکن است بسیاری از مردم انجام ندهند، به ویژه اگر از ساعت اپل به عنوان ساعت شب استفاده کنند.

امیدوارم با تنظیم برنامه خواب در آیفون به کمک Sleep Schedule بتوانید خواب خود را بهبود ببخشید. هدف خواب شما چیست؟ آیا از این ویژگی در Apple Watch استفاده می‌کنید و تمام شب آن را می پوشید؟ تجربیات شخصی خود را با ما به اشتراک بگذارید و نظرات ارزشمند خود را در مورد این ویژگی جدید سلامتی در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

 

 

مطلب قبلیشیائومی بزرگ‌ترین برند گوشی هوشمند چینی در ماه فووریه سال ۲۰۲۱ اعلام شد!
مطلب بعدیبازی‌های کلاسیک مانند شطرنج و سودوکو اکنون در آیفون‌ها و آیپدها راحت‌تر انجام می‌شوند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید