گلکسی S22 و گلکسی S21 یکی از اولین دستگاههای سامسونگ بودند که بهروزرسانی سیستم عامل اندروید ۱۳ (One UI 5.0) را دریافت کردند. با این حال، تعدادی از کاربران از زمانی که آنها را به آخرین سیستم عامل بهروز کردهاند، با برنامه Microsoft Intune Company Portal در تلفنهای خود با مشکل مواجه شدهاند.
به طور خاص، کاربران نمیتوانند هنگام ایجاد نمایه کاری برای تهیه BYOD ثبت نام را تکمیل کنند. درنهایت، سامسونگ اکنون راه حلی برای این مشکل ارائه کرده است. این شرکت میگوید که مشکل Microsoft Intune را از سمت سرور برطرف کرده است و به افراد توصیه کرده است که قبل از تنظیم نمایه کاری دستگاههای خود را مجددل راهاندازی کنند.
هنگامی که فرآیند ثبت نام را پس از راهاندازی مجدد گوشی شروع میکنید، به طور خودکار خط مشی دستگاه اندروید را دانلود میکند و پس از آن کاربران باید بتوانند ثبت نام را تکمیل کنند. اگر با این روش مشکل برطرف نشد، سامسونگ به کاربران توصیه میکند که Android Device Policy را به صورت دستی از پلی استور دانلود کرده و فرآیند ثبت نام را دوباره آغاز کنند.