فیس بوک به تازگی وارد تجارت عینکهای هوشمند شده و این کار را با معروف ترین نام در تاریخ عینک انجام داده است: Ray-Ban. عینک آفتابی Ray-Ban با ۲۹۹ دلار با دو دوربین ۵ مگاپیکسلی، تاچ پد، بلندگوهای داخلی، سه میکروفون و یک قاب شارژ است.
این عینکهای هوشمند که در سبکهای کلاسیک Ray-Ban مانند Wayfarer ، Meteor و Round و با ترکیب فریم و رنگهای شیشهای عرضه میشوند، عینکهای Snapchat هستند که اکنون در نسل سوم خود هستند.
عینکهای هوشمند Ray-Ban Stories دارای دو دوربین ۵ مگاپیکسلی هستند که میتوانند هم عکس و هم فیلمهای ۳۰ ثانیهای بگیرند. دارای حافظه داخلی برای بیش از ۵۰۰ عکس و حدود ۳۰ فیلم است. میکروفون سه گانه از فناوری تشکیل پرتو و حذف نویز برای ضبط صدای خوب در حین ضبط ویدئو استفاده میکند.
این عینک آفتابی از عکاسی محاسباتی، HDR ، همجوشی با نور کم (حالت شب)، تثبیت کننده ویدئو و کاهش صدا برای جلوه دادن به عکسها و فیلمهای شما پشتیبانی میکند. این عکسها در برنامه جدید Facebook View ذخیره میشوند که میتواند آنها را ویرایش کرده و به برنامه اجتماعی دلخواه شما مانندInstagram ، Messenger ، Twitter ، TikTok ، Snapchat و موارد دیگر ارسال کند.
قاب شارژ عینک آفتابی Ray-Ban را شارژ کرده و تا سه روز استفاده از آن را ممکن میکند. معمولا با عینک Ray-Ban یک کیف، پارچه تمیز کننده، کیسه پارچهای و کابل USB دریافت میکنید.
عینکهای هوشمند Ray-Ban Stories در حال حاضر برای خرید آنلاین و در فروشگاههای خرده فروشی منتخب در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، ایرلند، ایتالیا و انگلستان با قیمت ۲۹۹ دلار موجود است.