برند Poco در سه ماهه اول سال سریعترین رشد را در بین نام‌های تجاری تلفن‌های هوشمند هند از آن خود کرد

برند Poco در Q1سال گذشته برای شرکت‌های فناوری فراز و فرودهای بسیاری داشت. از یک طرف، به دلیل تغییر ناگهانی به کار از راه دور، سطح تقاضا به سرعت در حال افزایش بود، در حالی که از سوی دیگر، زنجیره‌های تأمین بسیار کم شده بودند. با استفاده از این ویژگی‌ها ، برند Poco سریعترین رشد را در بین نام‌های تجاری تلفن‌های هوشمند هند سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ را از آن خود کرد.

این خبر از سوی IDC’s Worldwide Quarterly Mobile Phone در ماه مه (خرداد) ۲۰۲۱ منتشر شد. بر اساس این گزارش، برند Poco در سال ۲۰۲۱ در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۲۰ حدود ۳۰۰درصد رشد کرده‌است. این برند همچنین سومین نام بزرگ تلفن‌های هوشمند آنلاین در هند است. البته هنگامی که به عنوان یک برند مستقل از Xiaomi حساب می‌شود.

آنوج شارما، مدیر، Poco India ، در مورد این نقطه عطف گفت: ما از ابتدا، همیشه به ارائه بهترین فن آوری برای تأمین نیازهای منحصر به فرد کاربران Poco اعتقاد داشتیم. این اعتماد به ما کمک کرده تا با دستیابی به بالاترین رشد در بین ده برند برتر گوشی‌های هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، به یک مرحله مهم دیگر دست پیدا کنیم. همچنان که به رشد خود در بازار ادامه می‌دهیم، هدف ما تمرکز بر ارائه بهترین و جذاب‌ترین پیشنهاد است، بدون اینکه در مورد کیفیت دستگاه‌ها کم کاری کنیم، با اعتقاد مداوم به فلسفه ما همه چیزهایی که شما نیاز دارید، هستیم، پیش برویم.

رشد برند Poco با پیشنهادات رقابتی این شرکت در فضای گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت تقویت شد و دستگاه‌هایی مانند Poco X2 و Poco X3 به عنوان پرفروش ترین‌ها در بخش خود شناخته شدند. Poco M3 بیش از نیم میلیون فروش در مدت ۴۵ روز همراه با عملکرد قوی Poco C3 با قیمت مناسب را در کارنامه خود دارد.

مطلب قبلیسیستم عامل HarmonyOS هفته آینده به صورت رسمی منتشر خواهد شد
مطلب بعدیساعت Cyberpunk 2077 وان پلاس با یک شارژر جالب معرفی شد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید