نتفلیکس برای فیلم‌های جدید با استیون اسپیلبرگ درحال مذاکره است

استیون اسپیلبرگنتفلیکس با استودیوی فیلم سازی استیون اسپیلبرگ، Amblin Partners، برای تولید چندین فیلم بلند جدید برای سرویس پخش استریم سالانه همکاری کرده‌است.

طبق شرایط معامله، انتظار می‌رود Amblin حداقل دو فیلم در سال برای Netflix تولید کند، هرچند مدت زمان همکاری مشخص نیست. همچنین این احتمال وجود دارد که خود اسپیلبرگ برخی از پروژه‌ها را هدایت کند.

این فیلم‌های جدید هنوز با نیازهای بودجه‌ای یا ژانر مرتبط نیستند، بنابراین به احتمال زیاد در آینده نزدیک پخش کننده از تولیدات با مشخصات بالا و با بودجه بزرگ مانند 6 Underground یا The Irishman بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، اسپیلبرگ قبلا در مورد پروژه‌های استریم اولیه بدبین بود، حتی تا آنجا پیش رفت که ادعا می‌کند آنها مجاز به دریافت جوایز نیستند، هرچند بعدا کارگردان افسانه‌ای تنش‌ها را بین خود و Netflix کاهش داد. اسپیلبرگ در بیانیه‌ای گفت:

((در آمبلین، داستان سرایی برای همیشه در مرکز هر کاری است که ما انجام خواهیم داد و از همان لحظه [من و مدیر عامل Netflix] تد و من بحث در مورد یک همکاری را آغاز کردیم، کاملا واضح بود که ما یک فرصت شگفت انگیز برای گفتن داستان‌های جدید با هم و رسیدن به مخاطبان داشتیم.))

با این حال، استودیو استیون اسپیلبرگ به تولید فیلم‌هایی برای شریک همیشگی‌اش یونیورسال ادامه خواهد داد و هیچ یک از پروژه‌های آینده کارگردان، بازسازی داستان West Side Story و ست روگن با بازی The Fabelmans مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

کارگردان ایندیانا جونز افزود: ((این خیابان جدید برای فیلم‌های ما، در کنار داستان‌هایی که ما با خانواده دیرین خود در Universal و دیگر شرکای خود تعریف می‌کنیم، برای شخص من فوق العاده  خواهد بود.))

چرا نتفلیکس به دنبال همکاری با استیون اسپیلبرگ است؟

نتفلیکس برای فیلم‌های جدید با استیون اسپیلبرگ درحال مذاکره است - seo watch free link previewاعلامیه مشارکت جدید در حالی اعلام می‌شود که بزرگترین رقبای Netflix همچنان رد پای خود را در استریم قرار داده‌اند.

به عنوان مثال دیزنی پلاس، در یک سال و نیم از زمان عرضه اولیه خود، رشد چشمگیری داشته، مدیر عامل شرکت دیزنی، باب چاپک اخیرا از کیفیت محتوای اصلی استریم فیلم و همچنین ظرفیت آن برای کسب سود برای غول سرگرمی تشکر کرده‌است.

امثال HBO Max و Amazon Prime Video همچنین از چندین پیروزی محتوای پرطرفدار در اواخر سال برخوردار بوده‌اند، در حالی که حتی به نظر می‌رسد اپل تی وی پلاس به لطف پروژه های آینده مانند Invasion و The Shrink Next Door جایگاهی در این صنعت بدست خواهد آورد.

نکته مهم این است که Netflix دیگر تنها گزینه برای مشتریانی نیست که به دنبال محتوای اصلی با کیفیت بالا از خانه خود هستند. بنابراین این همکاری جدید با استودیوی فیلم سازی استیون اسپیلبرگ مشخصا تلاشی است برای بازپس گرفتن بخشی از سهم از دست رفته بازار.

اگر این معامله با استیون اسپیلبرگ بدان معناست که استریم‌های فیلم مجبور شوند، امتیازات بیشتری به مشتریان خود بدهند، می‌تواند برای مخاطبان مشترک Netflix یک برد باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید