در یک سند داخلی فاش شده، که توسط MacRumors به دست آمده است، گفته شده که اپل ممکن است شروع به ارائه یک فرصت دوباره به مشتریان آیفون برای خرید برنامه تعمیر و گارانتی توسعه یافته +AppleCare کند. معمولاً در بیشتر کشورها، اپل به مشتریان ۶٠ روز فرصت میدهد تا با خرید +AppleCare از Mac، آیپد یا آیفون محافظت کنند.
جزئیات خرید +AppleCare برای مشتریان آیفون و Mac
طبق سند فاش شده، مشتریانی که کمتر از یک سال آیفون خود را دارند و اخیراً آیفون خود را توسط اپل یا ارائهدهنده خدمات مجاز اپل تعمیر کردهاند، واجد شرایط خرید +Apple Care برای دستگاههای خود خواهند بود.
البته، این مستلزم آن است که مشتری هزینه خارج از گارانتی تعمیر یا تعویض را بپردازد. برای مرجع، هزینه تعمیر آیفون ۱۳ پرو مکس (که بالاترین هزینه را دارد) در ایالات متحده برای تعویض صفحهنمایش ۳۲۹ دلار است، و تعمیرات به صورت کلی ۵۹۹ دلار است. با +AppleCare، تعمیر صفحهنمایش یا شیشه پشتی فقط ۲۹ دلار است و تعمیرات به صورت کلی ۹۹ دلار هزینه دارد.
تنها پس از پرداخت هزینهای به غیر از گارانتی، میتوان +AppleCare را خریداری کرد تا در صورت بروز آسیب در آینده (در طول دوره تعیین شده) هزینه تعمیر کمتری را بپردازید.
طبق گزارشها، این خط مشی در فروشگاههای اپل و مکانهای ارائهدهنده خدمات مجاز اپل در همه کشورها و مناطقی که +AppleCare در دسترس است، اعمال میشود. این حرکت باید به افزایش درآمد اپل کمک کند، زیرا این شرکت در حال حاضر با تقاضای بالایی برای عرضه دستگاهها مواجه است و این شرکت میتواند به ویژه در فصل تعطیلات به این رویه ادامه دهد.