برنامه مشارکت تبلیغاتی Huawei برای تبلیغ کنندگان در اروپا

برنامه مشارکت تبلیغاتی Huawei

هواوی در حال گسترش تجارت تبلیغاتی خود است و با راه‌اندازی بازار تبلیغات هواوی به دنبال شرکای تبلیغاتی در اروپا است. این برنامه تبلیغاتی امکان می‌‎دهد تا تبلیغ کنندگان، آژانس‌ها و توسعه دهندگان برنامه‌ها مشتریانی را در بین پایگاه های هوآوی پیدا کنند. این برنامه جدید همچنین به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا Huawei Ads را برای درآمد بیشتر در برنامه های خود ادغام کنند. برای آشنایی بیشتر با برنامه مشارکت تبلیغاتی Huawei  با ما همراه باشید.

برنامه مشارکت تبلیغاتی Huawei

هواوی ۷۰۰ میلیون کاربر تلفن هوشمند دارد. تبلیغ کنندگان برنامه Huawei Ads می‌توانند از طریق 20 برنامه Huawei از جمله گالری برنامه Huawei، به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنندو همچنین تبلیغات در جستجوی Petal هواوی و هزاران برنامه شخص ثالث را نشان می‌دهد.

Huawei مشوق‌هایی را برای پیوستن به برنامه Huawei Ads از جمله اعتبارات تبلیغاتی رایگان، تخفیف‌ها و جلسات آموزشی به آژانس‌ها و تبلیغ کنندگان در اروپا ارائه می‌دهد. کارشناسان می‌توانند در تنظیم و بهینه سازی تبلیغات به تبلیغ دهندگان کمک کنند.

شرکای فعلی Huawei Ads شاملAir China ، BMW ، Dior ، Lexus ، Gucci ، KFC ، TikTok ، Pepsi ، Disney ، و Puma هستند. براساس شرکای فعلی هواوی، به نظر می‌رسد که مارک‌های جهانی بیشتر از تبلیغات هواوی بهره‌مند می‌شوند. شاید کاهش محبوبیت هواوی در اروپا به نفع مارک‌های محلی نباشد. به نظر می‌رسد برنامه مشارکت تبلیغاتی Huawei بازگشت به بازارهای جهانی است.

مطلب قبلیمدل‌های 5G آیفون 13 پرو و پرو مکس نرخ تازه‌سازی تصویر گوناگون با پنل LTPO خواهند داشت
مطلب بعدیبرداشتن شارژر آیفون 12 طبق اعلام اپل کمک زیادی را به محیط زیست کرده‌است

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید