در ساخت ریمستر سه‌گانه GTA از گرافیک‌های قدیمی استفاده خواهد شد

ریمستر سه‌گانه GTA

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition یکی از عناوین بسیار محبوب در بین بازی‌های کامپیوتری در عصر حاضر است و اکنون بنا به گزارش screenrant شرکت Rockstar قصد دارد تا در ساخت ریمستر سه‌گانه GTA از گرافیک‌های قدیمی استفاده کند.

ریمستر سه‌گانه GTA

گرافیک اصلی بازی در این ریمستر حفظ خواهد شد و تغییرات جزئی‌تر از آنچه که تصور کرده‌اید خواهد بود. راک‌استار گیمز پیشتر اعلام کرده بود که در ریمستر سه‌گانه GTA شاهد پیشرفت‌های گرافیکی و پیشرفت در گیم‌پلی مدرن خواهیم بود با این حال هنوز تا کنون هیچ اسکرین‌شات یا تصویری از بازی منتشر نشده است.

 ریمستر سه‌گانه GTA

نسل ششم بازی های Grand Theft Auto و بسیاری دیگر از عناوین راک‌استار گیمز با استفاده از موتور برجسته RenderWare Criterion Software توسعه یافتند. این موتور در زمان ساخت این بازی‌ بسیار منحصر به فرد به حساب می‌آمد. پس از مدتی شرکت راک‌استار گیمز موتور RAGE را جایگزین سیستم پیشین کرد و رفته رفته گرافیک بازی‌های کامپیوتری و بازی‌های راک‌استار گیمز پیشرفت کرده و صنعت گیم دچار تحول شد.

به طور کلی ویژگی‌های بصری بازی و مکانیزم‌های آن بهتر، روان‌تر و به مراتب به روزتر خواهد شد و بر روی طراحی چهره شخصیت‌ها بیشتر کار خواهد شد با این حال مشخصات بصری و گرافیکی بازی همچنان به صورت گذشته خواهد بود.

GTA Remastered Trilogy release date farther away than expected claims  leaker - Charlie INTEL

تاریخ انتشار بازی GTA: The Trilogy: The Definitive هنوز مشخص نیست با این حال با توجه به این امر که ۲۲ ماه اکتبر بیستمین سالگرد ساخت این فرنچایز بزرگ است، انتظار می‌رود اطلاعات جدیدی پیرامون ریمستر سه‌گانه GTA منتشر شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید