رتبه بندی جستجوی گوگل بروزرسانی خواهد شد!

 رتبه بندی جستجوی گوگل

گوگل در حال کار بر روی رتبه بندی جستجوی گوگل است. روش‌هایی برای جداسازی نظرات خوب از محصولات بد قبل از ارائه آنها به کاربر در رتبه بندی جستجوی گوگل قرار است لحاظ شود. بروزرسانی سال گذشته، بررسی‌هایی را تبلیغ کرد که که بازبینی‌کننده واقعی محصول مورد نظر را مدیریت کرده است و همچنین پیوندهایی را به چندین فروشنده ارائه می‌دهد تا به خریداران حق انتخاب بیشتری بدهد.

بروزسانی رتبه بندی جستجوی گوگل

اکنون غول جستجو در حال ارائه بروزرسانی جدیدی برای نحوه رتبه‌بندی بررسی‌های محصول است تا بررسی‌های متخصص را از بررسی‌های معمولی جدا کند. قوانین جدید این الزام را تقویت می‌کند که بررسی صرفا اطلاعات سازنده را بازگو نمی‌کند، بلکه در واقع تجربه دست اولی از نحوه استفاده و کیفیت محصول را اضافه می‌کند.

یک بررسی خوب در رتبه بندی جستجوی گوگل فقط به جنبه‌های مثبت نگاه نمی‌کند و همچنین به محصول به صورت مجزا اهمیت نمی‌دهد. بلکه باید حاوی مزایا و معایب باشد و محصول فعلی را با نسخه‌های قبلی و با جایگزین‌های رقیب مقایسه کند. در اینجا چهار مورد کلیدی است که بروز رسانی امروز بر آنها تمرکز دارد:

Google updates search rankings to make good reviews easier to find

  • شامل جزئیات مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت آن محصول با نسخه‌های قبلی باشد.
  • از افرادی استخراج شود که واقعا از محصولات استفاده کرده‌اند و نشان دهند که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می‌شود
  • شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می‌دهد باشد مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبینی را نشان می‌دهد.
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهد یا توضیح دهد که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می‌کند.

رتبه بندی جستجوی گوگل بروزرسانی خواهد شد! - google update

توجه داشته باشید که این بروزرسانی رتبه بندی جستجوی گوگل فقط بررسی‌های محصول به زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد و به تدریج منتشر خواهد شد، بنابراین باید به زودی اثرات آن را مشاهده کنید. گوگل از تغییرات تاکنون راضی است و در تلاش است تا رتبه بندی بررسی محصولات مشابه را به زبان های دیگر نیز فعال کند.

می‌توانید دستورالعمل‌های رتبه بندی جستجوی گوگل را بخوانید که توضیح می‌دهد چه چیزی باعث یک بررسی خوب می‌شود. همه چیز به انجام تحقیقات، پشتیبان گیری از ادعاها با نتایج آزمایش و توضیح اینکه چه چیزی یک محصول خاص را بهتر از رقیب می‌کند، خلاصه می شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید