Facebook reels در مقابل تیک تاک؛ رقابتی نفس‌گیر!

Facebook reels

زمانی که متا، اپل را متهم کرد که چند هفته قبل ده میلیارد دلار برای این شرکت هزینه ایجاد است، فیس بوک نیز برخی از برنامه‌های رشد خود برای آینده را به اشتراک گذاشته بود. زاکربرگ بیان کرد که بخشی از استراتژی بازسازی ده میلیارد دلاری شامل آغاز انتقال خدمات خودمان به سمت ویدئوهای کوتاه مانند Reels با نام Facebook reels است.

طبق گزارش Engadget، این استراتژی شامل راه اندازی جهانی نسخه Facebook reels نیز می شود، زیرا متا موفقیت ویروسی TikTok را مشاهده کرده و تمرکز خود را بر روی تبلیغ محتوای مشابه تغییر داد.

فیس‌بوک اخیرا «قرارهای فیس‌بوک» را با چندین کاربر در این پلتفرم آزمایش می‌کند و همچنین اشتراک‌گذاری ویدیوی بین پلتفرمی را برای جلب علاقه بیشتر به این نوع محتوا و آزمایش آب‌ها، ترویج می‌کند. از امروز، Facebook reels رسما به ویژگی مستقلی در فیس بوک تبدیل می‌شود و در هفته های آینده در حداقل ۱۵۰ کشور جهان عرضه می‌شود.

Meta Enables Reels to All Facebook Users - Social Stand

زاکربرگ اوایل امروز در یک پست فیس بوک اعلام کرد: Reels در حال حاضر سریع ترین فرمت محتوای در حال رشد ما است و امروز ما آن را در سراسر جهان در فیس بوک برای همه در دسترس قرار می‌دهیم. ما می‌خواهیم حلقه‌های فیس‌بوک بهترین مکان برای ارتباط سازندگان با جامعه و امرار معاش باشد، بنابراین ابزارهای جدید کسب درآمد را نیز راه‌اندازی می‌کنیم.

Reels درست در بالای فید کاربران فیس بوک برای همه ظاهر می شوند. استوری‌های فیس‌بوک، یکی دیگر از ویژگی‌هایی که از اینستاگرام به سرقت رفته، Reels می‌توانند به عنوان بخشی از استوری به اشتراک گذاشته شوند.

Reels فیس‌بوک همچنین قرار است به یک دسته تبلیغاتی در Facebook Watch و همچنین، در کمال تعجب، گروه‌های Facebook تبدیل شوند. به علاوه Reels توصیه‌شده به‌صورت جداگانه به کاربران نشان داده می‌شود، که شرکت مطابق با سلیقه شخصی افراد از آن‌ها استفاده می‌کند. به طور خلاصه، فیس بوک ویژگی جدید فیس بوک Reels را به معنای واقعی کلمه در همه جای پلتفرم تحت فشار قرار خواهد داد.

Facebook is trying to replace TikTok with new Reels - PhoneArena

برای ایجاد انگیزه مالی برای سازندگان بزرگتر برای تمرکز بر Facebook reels، این شرکت همچنین تا ۳۵۰۰۰ دلار در ماه پرداخت می‌کند تا سازندگان را انتخاب کند تا محتوای Reels بیشتری تولید کنند. این برنامه جایزه خاص از زمانی که فیس بوک به طور جدی آزمایش Reels را آغاز کرد وجود داشته است و بخشی از تعهد میلیارد دلاری سرمایه گذاری خلاقانه این شرکت است که در ژوئیه ۲۰۲۱ انجام داد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید