آمازفیت برنامه تجارت ساعت هوشمند را برای بازار ایالات متحده راه‌اندازی کرد

شرکت Amazfit برنامه تجارت ساعت هوشمند را برای بازار ایالات متحده راه‌اندازی کرد

آمازفیت امیدوار است با راه‌اندازی یک برنامه تجارت ساعت هوشمند برای مشتریان در این کشور، تجارت خود را در ایالات متحده گسترش دهد. این ابتکار به Amazfit این امکان را می‌دهد که در زمان عرضه به سرعت با مشتریان بیشتری با ساعت‌های هوشمند پرچمدار خود ارتباط برقرار کند.

برنامه تجارت ساعت هوشمند

این تجارت مشابه همان کاری است که سامسونگ، اپل و سایر برندها در حال حاضر در ایالات متحده انجام می‌دهند. آمازفیت در حال حاضر یک شبکه فروش شخص اول و شخص ثالث قوی دارد و از مشتریان رو به رشد خود در ایالات متحده استفاده خواهد کرد.

برنامه تجارت ساعت هوشمند برای آخرین مدل‌های آمازفیت، GTS 4 و GTR اعمال می شود. خریدار بالقوه ملزم به داشتن یک ساعت هوشمند موجود است که می‌تواند با پرداخت اضافی با ساعت جدید تعویض شود.

شرکت Amazfit برنامه تجارت ساعت هوشمند را برای بازار ایالات متحده راه‌اندازی کرد

ساعت‌های قدیمی‌تر واجد شرایط Amazfit شامل سری GT، سری Bip و مدل‌های نسل اول T-Rex هستند. مدل‌های دیگری مانند فسیل، گارمین، فیت بیت، سامسونگ و اپل نیز برای خرید و فروش در دسترس هستند.

خدمات جدید از طریق صفحه فروش برای فروش شخص اول قابل دسترسی است؛ با این حال ارزش مبادله‌ای ساعت هوشمند تعویض شده می‌تواند بسیار پایین باشد. همچنین گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که یک مدل اپل واچ با ظاهر خوب می‌تواند تا ۷۰ دلار قیمت داشته باشد تا بتواند مدل‌های جدیدتر Amazfit را دریافت کند.

شرکت Amazfit برنامه تجارت ساعت هوشمند را برای بازار ایالات متحده راه‌اندازی کرد

آمازفیت همچنین با آدیداس همکاری می‌کند تا به دستگاه‌هایش اجازه دهد برنامه Running را از طریق Zepp همگام‌سازی کنند. این از طریق یک به‌روز‌رسانی آینده ارائه می‌شود. همچنین تبلیغات برنامه تجارت ساعت هوشمند در ایالات متحده تا ۷ اکتبر(۱۵ مهر) ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید