ظاهراً TikTok آزمایش یک ویژگی جدید برای اشتراکگذاری محتوا را آغاز کرده است. مشاور رسانههای اجتماعی (مت ناوارا) در توییتر پست کرد که برخی از کاربران متوجه وجود آیکون Repost در برنامه TikTok خود شدهاند. با توجه به پست مت ناوارا، زمانی که کاربر سعی میکند ویدیویی را به اشتراک بگذارد، آیکون جدید Repost نیز به عنوان گزینه اشتراکگذاری نمایش داده میشود.
در حال حاضر، به نظر میرسد زمانی که کاربر یک ویدیو را بازنشر میکند، ویدیو در پروفایل او ظاهر نمیشود. مت ناوارا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه “ویدیوهای بازنشر شده کجا ظاهر میشوند”، بیان کرد که این ویدیوها فقط برای اعضای دنبال کننده (فالوور) کاربر قابل مشاهده است.
آیکون Repost فقط برای برخی کاربران در دسترس است!
در حال حاضر آیکون Repost فقط برای برخی از کاربران در دسترس است. هیچ اطلاعاتی در دست نیست که آیا TikTok به طور خاص این کاربران را برای دریافت آیکون Repost انتخاب کرده است یا به طور تصادفی این ویژگی را منتشر میکند.
در حال حاضر، TikTok یک واترمارک با لوگوی خود به ویدیوهای ذخیرهشده و ارسال مجدد اضافه میکند. اگر کاربر TikTok بخواهد ویدیویی را بدون لوگوی TikTok روی آن ارسال کند، ابتدا باید از یک دانلودر خاص TikTok استفاده کند که واترمارک را حذف کند. تنها در این صورت، کاربر میتواند ویدیو را بدون واترمارک مجدداً ارسال کند. نیازی به گفتن نیست که استفاده از این روش میتواند منجر به مشکلات کپی رایت شود.
با این حال، با توجه به وجود آیکون جدید Repost، به نظر میرسد که TikTok تمایل کاربران خود را برای به اشتراک گذاشتن ویدیوهای دیگران با ارسال مجدد مشاهده کرده است. در حال حاضر، ویژگی جدید Repost تیکتاک فقط در مرحله آزمایشی قرار دارد و مشخص نیست که آیا TikTok این عملکرد را به شکل فعلی خود حفظ خواهد کرد یا نحوه عملکرد آن را تغییر خواهد داد.