احتمالا ویژگی جدیدی با عنوان اشتراکگذاری مجدد یا Repost به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شود که به کاربران امکان میدهد پستها یا حلقههای دیگران را بازنشر کنند. مت ناوارا، تحلیلگر رسانههای اجتماعی، که یک اسکرین شات را با این عنوان در توییتر منتشر کرد که یک برگه نمایه mew به نام “Reposts” را نشان میداد. همچنین اینستاگرام بعداً در بیانیهای برای TechCrunch تأیید کرد که در حال آزمایش این ویژگی است.
“ما در حال بررسی توانایی اشتراکگذاری مجدد پستها در فید هستیم – مشابه روشی که میتوانید در فروشگاهها مجدداً اشتراکگذاری کنید– تا افراد بتوانند آنچه را که با آنها طنینانداز میشود به اشتراک بگذارند و بنابراین سازندگان اصلی برای کارشان اعتبار داده میشوند.”
قابلیت اشتراکگذاری مجدد یا Repost در اینستاگرام
در حال حاضر، رایجترین راه برای اشتراکگذاری مجدد اینستاگرام یا اشتراکگذاری پستها، افزودن آنها به استوری است که در 24 ساعت منقضی میشود. این ویژگی جدید “Repost” با ارسال یک حلقه یا پست بازپست شده به فیدهای اصلی دنبال کنندگان کاربر به جای داستانها کار میکند که هم توییتر و هم تیک تاک هر کدام ویژگی مشابه خود را دارند.
“این همان چیزی است که صفحه معرفی جدید ویژگی repost اینستاگرام به نظر میرسد.”
اسکرین شاتهای منتشر شده نشان میدهد که ویژگی اشتراکگذاری مجدد اینستاگرام این است که «پستی را به دوستانتان توصیه میکنیم که ممکن است با ارسال مجدد آن در فید یا داستان از آن لذت ببرند» ویژگی Repost در منوی اشتراکگذاری یک پست یا حلقه قرار میگیرد و دنبالکنندگان میتوانند به محتوای ارسالشده مجدد با یک پیام به ارسالکننده پاسخ دهند.
در همین حال، برگه ارسال مجدد در نمایه کاربر نشان داده میشود که دنبال کنندگان میتوانند آن را ببینند. کاربران همچنین ممکن است بتوانند قبل از به اشتراک گذاشتن یک پست مجدد، نظری را به آن اضافه کنند.
در زمانهای اخیر، اینستاگرام با Reels و محتوای ویدیویی فشار زیادی انجام داده است و چندی پیش از آن، ویژگی فروشگاه را با قرار دادن چشمانداز اصلی برنامه اجتماعی از مکانی برای اشتراکگذاری عکسها در تلاش برای رقابت با محبوبیت شدید پلتفرم ویدیوی کوتاه TikTok تحت فشار قرار داد.
تقلید از retweet توییتر